Ofte stilte spørsmål

PRODUKTER

  • Hvor lenge varer en vimpel?
    - Dette er helt avhengig av vind og vær lokalt. Vi anbefaler å ta ned flagg og vimpel når det er sterk vind, og når høsten starter. Vær er røft mot flaggduken og spesielt mot vimpler da disse ofte henger ute døgnet rundt og har den karakteristiske tuppen som vinden tar tak i.

BESTILLING OG BETALING

  • Kan jeg betale med faktura?
    - Ja, da velger du "Betal senere, AfterPay" i kassen. Husk å alltid sjekke søppelposten din, da fakturaen kan havne her. Pass også på at du har skrevet inn riktig epost-adresse ved bestilling.
  • Jeg har spørsmål vedrørende fakturaen min.
    - Er det spørsmål rundt fakturaen, betalingsfrist, purring/inkassovarsel, så ta kontakt med AfterPay direkte. Er det spørsmål rundt produktene, tar du kontakt med oss på nettbutikken@flagg.no
  • Jeg fikk beskjed om at ordre feilet og jeg har ikke fått ordrebekreftelse etter betaling via VIPPS.
    - Vi opplever litt trøbbel ved betaling via VIPPS ved enkelte tilfeller. Ordren har kommet inn til oss og vi får behandlet denne, men du vil ikke motta bekreftelse. Ta gjerne kontakt med oss på nettbutikken@flagg.no om du er usikker på om ordre er kommet inn!
    Vi sender alltid manuell beskjed om at ordren er ok, ved disse tilfellene.
  • Kan jeg hente bestillingen i butikk?
    Ja, velg "hent i butikk" i kassen. Ved enkelte flaggprodukter og spesialbestillinger tilkommer det leveringstid. Vent på en hentemelding per e-post eller telefon fra butikken før du reiser for å hente. Fullførelse av den automatiske ordrebekreftelsen er IKKE en hentemelding. Hvor lang tid det tar før du kan hente lagerførte varer i butikken varierer etter hvor mye det er å gjøre i butikken, men det er som regel klart innen 1 time. Avvent likevel hentemelding, så vi vet at alt er i orden før du besøker oss!

LEVERING OG RETUR

  • Jeg har ikke fått melding om at pakken min kan hentes.
    - Har du skrevet inn korrekt mobilnummer ved bestilling? Posten sender sms om at pakken er på vei og med hentekode. Sjekk din ordrebekreftelse om du har skrevet inn riktig mobilnummet, er dette tilfellet, ta kontakt på nettbutikken@flagg.no så kan vi finne hentekoden for deg.
  • Kan jeg returnere min nettordre i butikken?
    - Ja. Ved benyttelse av angrerett kan varen leveres i en av våre butikker. Pengene returneres ikke over disk, men på samme måte som du betalte. Ved spørsmål om nettordre, ta kontakt på nettbutikken@flagg.no i forkant, da de ansatte i butikken ikke sitter på informasjon rundt din ordre. 
  • Jeg har motatt feil vare/varen jeg fikk er ødelagt.
    Det kan skje pakkefeil, eller at en vare blir ødelagt i transport. Ta kontakt med oss omgående på nettbutikken@flagg.no, og legg ved bilder av reklamasjonen.

BEDRIFT

  • Kan min bedrift bestille på nettbutikken og betale med EHF-faktura?
    - Nei, vi kan ikke bruke EHF-faktura i nettbutikken, men ta kontakt på nettbutikken@flagg.no så ordner vi dette manuelt via kundesenteret! Minner også om at vi ikke får satt på referansenumre o.l. ved bestillinger på nett, da tar du kontakt på lik måte som over.