Ofte stilte spørsmål

PRODUKTER

  • Hvor lenge varer en vimpel?
    - Dette er helt avhengig av vind og vær lokalt. Vi anbefaler å ta ned flagg og vimpel når det er sterk vind, og når høsten starter. Vær er røft mot flaggduken og spesielt mot vimpler da disse ofte henger ute døgnet rundt og har den karakteristiske tuppen som vinden tar tak i.

BESTILLING OG BETALING

  • Kan jeg betale med faktura?
    - Ja, da velger du "Betal senere, AfterPay" i kassen. Husk å alltid sjekke søppelposten din, da fakturaen kan havne her. Pass også på at du har skrevet inn riktig epost-adresse ved bestilling.
  • Jeg har spørsmål vedrørende fakturaen min.
    - Er det spørsmål rundt fakturaen, betalingsfrist, purring/inkassovarsel, så ta kontakt med AfterPay direkte. Er det spørsmål rundt produktene, tar du kontakt med oss på nettbutikken@flagg.no
  • Jeg fikk beskjed om at ordre feilet og jeg har ikke fått ordrebekreftelse etter betaling via VIPPS.
    - Vi opplever litt trøbbel ved betaling via VIPPS ved enkelte tilfeller. Ordren har kommet inn til oss og vi får behandlet denne, men du vil ikke motta bekreftelse. Ta gjerne kontakt med oss på nettbutikken@flagg.no om du er usikker på om ordre er kommet inn!
    Vi sender alltid manuell beskjed om at ordren er ok, ved disse tilfellene.

LEVERING OG RETUR

  • Jeg har ikke fått melding om at pakken min kan hentes.
    - Har du skrevet inn korrekt mobilnummer ved bestilling? Posten sender sms om at pakken er på vei og med hentekode. Sjekk din ordrebekreftelse om du har skrevet inn riktig mobilnummet, er dette tilfellet, ta kontakt på nettbutikken@flagg.no så kan vi finne hentekoden for deg.
  • Kan jeg returnere min nettordre i butikken?
    - Ja. Ved benyttelse av angrerett kan varen leveres i en av våre butikker. Pengene returneres ikke over disk, men på samme måte som du betalte. Ved spørsmål om nettordre, ta kontakt på nettbutikken@flagg.no i forkant, da de ansatte i butikken ikke sitter på informasjon rundt din ordre. 

BEDRIFT

  • Kan min bedrift bestille på nettbutikken og betale med EHF-faktura?
    - Nei, vi kan ikke bruke EHF-faktura i nettbutikken, men ta kontakt på nettbutikken@flagg.no så ordner vi dette manuelt via kundesenteret! Minner også om at vi ikke får satt på referansenumre o.l. ved bestillinger på nett, da tar du kontakt på lik måte som over.