Kjøpsinformasjon

Tusen takk for at du besøker vår nettbutikk! Vi i Oslo Flaggfabrikk AS ønsker å levere kvalitetsprodukter, og gi alle våre kunder en god kjøpsopplevelse. Vi tar derfor gjerne imot tilbakemeldinger fra deg!
Vi kan kontaktes på [email protected] ved spørsmål.
Nettbutikken er lokalisert på vårt kontor i Moss hvor vi også har vårt hovedlager av flaggprodukter.

Betaling

Hos oss kan du betale med bankkort eller faktura. Dette gjelder både privat- og bedriftskunder. Det er Nets som leverer betalingsløsningen til oss, og faktura vil derfor komme fra de. Nets utfører en kredittsjekk ved kjøp med faktura.

Ved bedriftskjøp kan ikke Nets fakturere om organisasjonsnummeret er registrert på en annen adresse enn leveringsadressen, og du vil få en feilmelding ved betaling. Ta kontakt på [email protected] om du opplever denne problemstillingen, så hjelper vi deg.
Vi kan ikke foreta endringer på fakturainformasjon etter at bestillingen er gjennomført. Vi kan heller ikke påføre fakturaen rekvisisjonsnumre o.l. da vi ikke står for betalingsløsningen på nettbutikken. Er du bedrift og må ha på slike numr, eller ha faktura tilsendt via EHF – send oss en e-post så tar vi bestillingen på kundesenteret.

Har du spørsmål vedr betalingen din, tar du kontakt direkte med Nets/Arvato iht epost mottatt fra de etter at din bestilling er gjennomført hos oss.

 

Frakt og sending

Vi har tre valgmuligheter for frakt. Sending via Posten, Hente i butikk (Oslo) og hente i Moss (vår administrasjon). Vi sender kun til Norge, og pakken sendes som klimanøytral servicepakke. Hvis du er bedrift og trenger levering som bedriftspakke; ta kontakt på [email protected] for bestilling.

Sending via Posten

Vi har en fast fraktkostnad på 99 kr, og vi ekspederer ordre innen 1-2 arbeidsdager, mandag-fredag. Deretter opererer Posten med en leveringstid på 1-5 virkedager avhengig av hvor i landet pakken skal leveres. Ved spesialbestillinger/bestillinger av varer som ikke er lagerført, er leveringstid 2-3 uker. Sporingsinformasjon sendes av Posten/Bring til telefonnummeret som registreres ved kjøp. Ved registrering av fasttelefonnummer, kommer sporingsinformasjonen til e-post. Vi minner derfor om viktigheten av at du som kunde sjekker at e-post og mobilnummeret som legges inn er korrekt.

Pakker som ikke hentes innen 14 dager, returneres til oss og kjøpet oppheves. Det vil si at om du likevel ønsker varen(e) må du bestille på nytt. Pengene for varen(e) refunderes, pengene for frakten refunderes ikke. Ved ønske om å bruke angreretten, må pakken hentes ut først.

Hent i butikk

Hos oss kan du velge å hente bestillingen din fraktfritt i butikken vår i Oslo. (Stortingsgaten 30). Varen(e) bestilles og betales som vanlig i nettbutikken, ordren ekspederes innen 1-2 arbeidsdager mandag-fredag, og du vil få en e-post/telefon når bestillingen er klar til og hentes. Ordrebekreftelsen som sendes automatisk når vi har behandlet ordren din er IKKE hentemeldingen, kun en bekreftelse på at bestillingen er mottatt i våre systemer. Vent derfor med å hente til hentemelding er mottatt pr e-post eller telefon. Ordren må hentes innen 14 dager fra mottatt hentemelding.

Vi frakter varer fra vårt lager til butikken en gang pr uke, så ved bestilling av en vare som ikke er på lager i butikk, vil leveringstiden være fra 1-5 arbeidsdager. Spesialbestillinger (eks. navnevimpel) og ikke lagerførte varer har en leveringstid på 2-3 uker. Ta kontakt på [email protected] ved spørsmål om leveringstid o.l.

Åpningstider i butikken: 10-17 (10-15) Åpningstiden kan avvike ved røde dager, ferie og sesong.

Hent i Moss

Bestillingen kan hentes fraktfritt på vår administrasjon i Moss. (Dillingtoppen 17, 1570 Dilling) Varen(e) bestilles og betales som vanlig i nettbutikken, ordren ekspederes innen 1-2 arbeidsdager mandag-fredag, og du vil få en e-post når bestillingen er klar til og hentes. Ordrebekreftelsen som sendes automatisk når vi har behandlet ordren din er IKKE hentemeldingen, kun en bekreftelse på at bestillingen er mottatt i våre systemer. Vent derfor med å hente til hentemelding er mottatt pr e-post eller telefon. Ordren må hentes innen 14 dager fra mottatt hentemelding. Spesialbestillinger/ikke lagerførte varer har en leveringstid på 2-3 uker.

Ved bestilling av bekledning (og generelt varer som ikke er flaggprodukter) som skal hentes i Moss, vil det tilkomme ekstra leveringstid, da dette må fraktes fra butikk til administrasjon. (1-5 arbeidsdager)

Åpningstider: 09-15 mandag-fredag. Åpningstiden vil avvike ved røde dager o.l.

Flaggstenger

Flaggstenger sendes via bil/trailer eller kan hentes fraktfritt på vårt lager i Moss. Ved bestilling av flaggstang og behov for levering, betales det et depositum på frakt på 500 kr, da fraktkostnaden må beregnes av oss etter bestilling. Resterende fraktkostnad vippses oss, og depositumet trekkes fra. Levering avhenger av adkomst på stede. Ved bestilling av stenger som må sendes med semitrailer, må transportør vurdere adressen om adkomst/snu er mulig.

 

Angrerett

Ved kjøp på nett har du alltid 14 dagers angrerett, dette regnes fra du har mottatt bestillingen din. Ønsker du å benytte deg av angreretten, fyller du ut skjemaet som ligger vedlagt pakken, og legger dette ved returen. Du kan også sende oss en epost på [email protected] hvor du informerer om at du ønsker å benytte angreretten og vil returnere varen(e). Varen(e) pakkes pent sammen og sendes per post til Oslo Flaggfabrikk AS, Dillingtoppen 17 1570 Dilling innen 14 dager fra angreretten ble påberopt. Du er selv ansvarlig for fraktkostnaden ved retur. Varen(e) som returneres må være ubrukte, i original forpakning og må pakkes forsvarlig. Alt av etiketter og lapper må henge på. Angrerett gjelder ikke:

• Ved spesialbestillinger (Som for eksempel navnevimpler)

• Hvis prislapp/tag er fjernet fra varen.

• Hvis varen er åpnet/brukt/håndtert slik at den ikke kan betraktes som ny/ubrukt.

Varen(e) kan også leveres tilbake i vår butikk i Stortingsgaten 30, 0161 Oslo. Ta da med følgeseddel og angrerettskjema, og opplys de ansatte om at varen er kjøpt på nett. Det vil ikke skje noen refusjon i butikk, men pengene tilbakebetales på samme måte som ved en retur per post.

Dersom du går fra avtalen, betaler vi tilbake alle betalinger vi har mottatt fra deg (gjelder ikke returkostnad) Refusjonen skjer så fort vi har mottatt og behandlet returen din. Pengene tilbakebetales via samme betalingsmiddel som du benyttet ved den opprinnelige transaksjonen, og det vil ta 3-5 virkedager fra pengene er refundert til de synes på konto.

Du vil ikke bli belastet noe gebyr for å benytte angreretten.

 

Retur

Du må selv stå for alle kostnader knyttet til retur/bytte. Er varen defekt eller vi har levert feil vare, må du ta kontakt på [email protected] hvor du beskriver feilen/mangelen og legger ved bilde. Vi dekker fraktkostnaden ved defekte varer/feil ved forsendelser som skyldes oss.
Vi kan sende deg ferdig utfylt returetikett pr epost om ønskelig (pakken må da leveres inn på Posten) Ved benyttelse av denne returetiketten belastes du 99,- Denne summen trekkes da fra den eventuelle refunderingen.
Ellers velger du egen transportleverandør/måte. Til info: ved retur sendt som brev kan ikke pakken spores. Denne måten velges da på kundes risiko om varen ikke kommer frem.

Om varen ikke var som forventet og du ønsker å bytte størrelse/farge/annen vare, bestiller du ny vare på www.flaggshop.no og returnere varen du ikke ønsker. Pengene for den returnerte varen refunderes så fort vi har mottatt varen. Du kan ta kontakt med oss på e-post [email protected] ved spørsmål rundt dette, eventuelt bytte i butikken vår.
Ønsker du få tilbake pengene, må du benytte deg av angreretten (14 dagers frist). Varer kan byttes i annen vare innen 14 dager fra pakken er mottatt.

Varer som byttes må være ubrukte, og vi bytter ikke spesialbestillinger (Navnevimpler o.l.)

 

Alle priser i nettbutikken er inkludert mva.
Ved spørsmål om produkt/levering/leveringstid, ta kontakt på [email protected]
Vi tar forbehold om trykkfeil, og utsolgte varer. Kan vi ikke levere varen(e) du bestilte, tar vi kontakt med deg så fort som mulig.